ביטוח נסיעות לחול דרום אמריקה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ביטוח נסיעות לחו"ל דרום אמריקה

דרום אמריקה היא ללא ספק על מפת הטיולים של הישראלים ולא רק של צעירים אלא גם יותר ויותר של מבוגרים. מדינות כמו ברזיל, ארגנטינה, פרו, צ'ילה ובוליביה הן מדינות מרתקות ומאוד תיירותיות  ויש המון מה לעשות בהן. אך שימו לב בדרום אמריקה יש גם הרבה פשע וגם המון בעיות ולכן אפשר גם לחלות שם וגם לעבור תאונה כלשהי התפגע בנו קשות. מה זה אומר?

אם כן הכלל הוא שלא טסים לדרום אמריקה ללא ביטוח נסיעות לחו"ל. אם חס וחלילה תחלו או תיפצעו בדרום אמריקה עלות הטיפולים והטיסה לארץ יהיו מאוד יקרים ולכן אתם חייבים לעשות ביטוח טיסות לחו"ל. נציין כי זה מאוד נפוץ להישדד בדרום אמריקה ולכן הדבר הכי חכם שאתם יכולים לעשות לפני טיסה לדרום אמריקה זה ביטוח נסיעות וכך להגן על עצמכם מפני מחלות, תאונות ושוד.

מדוע לא כדאי לבחור סתם כך חברת ביטוח?

שימו לב ביטוח טיסות לחו"ל עושים רק לאחר השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל. לא רק זאת אלא שביטוח לא בוחרים סתם כך. כאשר אתם באים לעשות את הביטוח אתם צריכים לבחון את העלויות שלו וחשוב מכך מה אתם מקבלים מן הביטוח.

אם תבחרו סתם כך את הביטוח מאוד יכול להיות שיהיה לכם כיסוי חלקי וזה אסון במקרה של תאונה או מחלה אשר יכולים לקרות לכולם. אנו מציעים לכם גם לבחון את תנאי הביטוח והאם יש כיסוי לאשפוז מקומי למשל? מה קורה אם אנו צריכים חילוץ או שנאבד לנו כרטיס האשראי? ולכם כדאי לקרוא את כל פוליסת הביטוח לפני החתימה עליה בכדי להבין מה אנו מקבלים מהביטוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל דרום אמריקה

טסים לדרום אמריקה? אל תשכחו ביטוח לטרקים

לצד השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל אנו מציעים לכם גם לוודא כי יש חלק ספציפי בפוליסה הנוגע לטרקים. המון ישראלים עושים טרקים בדרום אמריקה וכל שנה כמה נאבדים מהם או נקלעים לסופת שלגים ולכן חובה שהפוליסה שלכם תגן עליכם במקרה כזה ושחברת הביטוח תשלח כוח חילוץ במקרה שדבר כזה קורה לכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן